Livet som ryttare

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Minna - 19 november 2014 19:37

Jag har nog de mest bortskämdaste och otacksammaste djur. I sommras köpte jag en så kallad elementsäng till Sebban. Tänkte att nu till vintern skulle vara skönt för honom att ligga mjukt vid värme.

 

Som ni ser är den inte direkt väl använd. Han har inte legat där en endaste gång utan ska ligga här istället....

 

På ett hårt golv. Där ligger han tills han kommer uppkrypande nån gång under natten till mig.


I morgon kommer hovis ut. Det är mycket välbehövligt nu, ena skon hänger på fisens mosse just nu. Den hoven är trasig så får se hur Daniel kan fixa till det. Ska passa på att tvätta under tiden så det blir gjort nån gång.

Bosse hade gjort sig fin idag, som vanligt i och för sig.

 

Förstår inte varför när han tycker det är det fruktansvärt att bli borstad. Kan han inte lära sig att det är skönt?


Fick tag på försäkringsbolaget idag äntligen. Fick ett mycket bättre bud än förväntat så nånting som går åt rätt håll-Har varit på Volvo och köpt bil. i och med att man måste ställa av bilen för att få ut några pengar så blev det snabba ryck. Hade tur att försäkringen gick in med hyrbil så länge. Så nu åker jag en sprillans ny Ford till och med måndag eller tisdag. Fast med min vanliga tur så blir det väl nått skit med nya bilen så det inte blir av.

Eller har jag flyt nu? Ny bil o så ska jag skicka sadeln i morgon.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards